Τρίτη 18 Μαΐου 2021

ΕΟΝ: ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ EUROVISION


 Η Eurovision ανέκαθεν αποτελούσε έναν διαγωνισμό που προέβαλε εκφυλιστικά τραγούδια που ουδεμία σχέση έχουν τα περισσότερα με τις έννοιες της τέχνης και της μουσικής. Ειδικά τα τελευταία χρόνια η Eurovision αποτελεί μια καθαρά ιδεολογικοπολιτική παραγωγή της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Ποιος δεν θυμάται την κατάκτηση του τίτλου το 2014 από την τραβεστί Κοντσίτα; Κάθε χρόνο τραγούδια του συγκεκριμένου διαγωνισμού προωθούν την ομοφυλοφιλία, τον πανσεξουαλισμό, "τον δικαιωματισμό", και αλλα τέτοια κελεύσματα της παγκοσμιοποίησης. 

 Φέτος όμως ο διαγωνισμός φαίνεται ότι πάει ένα βήμα παραπέρα με περίεργες "συμπτώσεις". Σε αρκετά φετινά τραγούδια υμνείται το σκοτάδι, ο διάβολος κι άλλα περίεργα όντα και φαινόμενα τα οποία είναι ευθέως κατά της Χριστιανικής Πίστης. Μικρά παιδιά φέτος θα ακούσουν το El Diablo της Κύπρου με στίχους:
Επειδή μου λέει ότι είμαι ο άγγελος του, είμαι ο άγγελος του
Ω-ω-ω, el diablo, el diablo
Oh-oh-oh, el diablo, el diablo
Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα
Έδωσα την καρδιά μου στον el diablo, τον el diablo

Το συγκεκριμένο τραγούδι το οποίο αναφέρεται ευθέως στον διάβολο είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από Χριστιανικά Σωματεία και την Εκκλησία της Κύπρου.

Επίσης στο τραγούδι της Νορβηγίας "Fallen Angel " - "Ο έκπτωτος Άγγελος" :

Εδώ στο σκοτάδι μέσα στην τρύπα στην καρδιά μου
Παλεύω όλους τους δαίμονες μου να με διαλύσουν
Και ακόμα δεν είμαι σίγουρος τι είδατε ποτέ μέσα μου
Όχι, είμαι, είμαι πεσμένος άγγελος

Επίσης το τραγούδι της Φινλανδίας "Dark Side", αναφέρεται στη "σκοτεινή πλευρά", ενώ και στο ελληνικό Last Dance εμφανίζονται περίεργα σκοτεινά σύμβολα και φαινόμενα.

Βεβαίως οι διοργανωτές και οι παραγωγοί αναφέρουν ότι οι στίχοι και οι μουσικές παραγωγές αυτές έχουν σχέση με την "ελευθερία της τέχνης " και όχι με θρησκευτικές πεποιθήσεις. Αλήθεια γιατί όμως κάθε χρόνο βλέπουμε τραγούδια ύμνους στον Σατανά, τον πανσεξουαλισμό, τα δικαιώματα ορισμένων μόνο μειονοτικών ομάδων; Γιατί 70 χρόνια ΔΕΝ έχουμε δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ τραγούδι στη Eurovision υπέρ του Χριστιανισμού; Εδώ και δεκαετίες οι Ευρωπαίοι πολίτες έχουν πληρώσει δισεκατομμύρια ευρώ για αυτό το έκτρωμα το οποίο προωθεί συγκεκριμένη πολιτική, ιδεολογική και θρησκευτική ατζέντα. Ελλάδα και Κύπρος θα πρέπει ή να σταματήσουν να συμμετέχουν, λόγω και οικονομικών δυσκολιών, στη συγκεκριμένη παραγωγή ή τουλάχιστον να στέλνουν ποιοτικά τραγούδια με μουσική καλαισθησία. Και βεβαίως δεν κατηγορούμε τα πρόσωπα των συμμετεχόντων τραγουδιστών και χορευτών οι οποίοι προφανώς ίσως δεν γνωρίζουν τους σκοπούς των χορηγών αυτής της παραγωγής. 
Η Ελλάδα η χώρα της Ορθοδοξίας, του Πολιτισμού, των μεγάλων Τεχνών είναι κρίμα να συμμετέχει σε διαγωνισμούς οι οποίοι δεν θυμίζουν σε τίποτα Ευρώπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου