Στην Ε.Ο.Ν. έχουμε κατ' επανάληψη τονίσει τον ρόλο του συστήματος Σόρρος και του δικτύου των Μ.Κ.Ο. που ελέγχει. Στο όνομα του ανθρωπισμού συντελείται ξέπλυμα εκατομμυρίων, αλλά και ύποπτη δημιουργία ημιπαράνομων θέσεων εργασίας.
Κυρίως, όμως, ο Σόρρος κατόρθωσε να στήσει ένα σύστημα παράλληλης παγκόσμιας διακυβέρνησης που υπερβαίνει τις επι μέρους κρατικές εξουσίες. Έτσι, εγκαθίσταται de facto η Σορρικής εμπνεύσεως παγκοσμιοποίηση. Στην πατρίδα μας αν και αποτελεί προνομιακό χώρο δραστηριοποίησης των εν λόγω Μ.Κ.Ο., απουσιάζουν παντελώς σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές. Ως εκ τούτου, δεχόμαστε με ενδιαφέρον το νέο έργο του δημοτικού συμβούλου Θεσσαλονίκης Γ. Ρακκά <<Η βιομηχανία της Αλληλεγγύης - Ο Τζωρτζ Σόρος & η νέα ανθρωπιστική αυτοκρατορία>> από τις Εναλλακτικές Εκδόσεις.
Απόσπασμα από το οπισθόφυλο:
Τα ζητήματα που πραγματεύεται το ανά χείρας βιβλίο εκκινούν από τη ίδια διαπίστωση: Ότι η «αλληλεγγύη» έχει μεταβληθεί σε ιδεολογικό όπλο για να δικαιολογήσει την εγκαθίδρυση ενός αυτοκρατορικού, και αντιδημοκρατικού καθεστώτος. Ως προνομιακό όπλο χρησιμοποιείται και η ανεξέλεγκτη μετανάστευση, ενώ τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και η Ελλάδα συνολικά έχουν μεταβληθεί στο κατ’ εξοχήν πειραματόζωο αυτού του εγχειρήματος.
Οι δυνάμεις που επιδιώκουν κάτι τέτοιο μπορούν να ανήκουν τόσο στον συστημικό όσο και στον αντισυστημικό χώρο: Ο «δικαιωματισμός» φέρνει στην ίδια πλευρά τους ιθύνοντες του κερδοσκοπικού καπιταλισμού και τον σκληρό νεοφιλελευθερισμό με την ανθρωπιστική οικονομία των ΜΚΟ και πτέρυγες της Αριστεράς και των κοινωνικών κινημάτων, που έχουν ενσωματωθεί στην «κανονικότητα» της υπερ-παγκοσμιοποίησης.
Με αυτόν τον τρόπο, ιδεολογικά ετερόκλητοι χώροι συνθέτουν έναν «θαυμαστό καινούργιο κόσμο» μηδενισμού του έθνους, αλλά και κάθε συλλογικής ταυτότητας, προωθώντας έναν ατομικοποιημένο, δήθεν πολυπολιτισμικό κόσμο.
Εμβληματική φιγούρα αυτού του εγχειρήματος είναι ο Τζωρτζ Σόρος. Ο «κερδοσκόπος-φιλάνθρωπος» με το τεράστιο δίκτυο ΜΚΟ αποτελεί επί της ουσίας, μια ιδιότυπη, παγκόσμια και ιδιωτική μορφή διακυβέρνησης. τα τελευταία χρόνια δε επεμβαίνει όλο και πιο έντονα στην Ελλάδα, επιδιώκοντας να χειραγωγήσει τις ιδεολογικές και πολιτικές εξελίξεις.
Κυρίως, όμως, ο Σόρρος κατόρθωσε να στήσει ένα σύστημα παράλληλης παγκόσμιας διακυβέρνησης που υπερβαίνει τις επι μέρους κρατικές εξουσίες. Έτσι, εγκαθίσταται de facto η Σορρικής εμπνεύσεως παγκοσμιοποίηση. Στην πατρίδα μας αν και αποτελεί προνομιακό χώρο δραστηριοποίησης των εν λόγω Μ.Κ.Ο., απουσιάζουν παντελώς σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές. Ως εκ τούτου, δεχόμαστε με ενδιαφέρον το νέο έργο του δημοτικού συμβούλου Θεσσαλονίκης Γ. Ρακκά <<Η βιομηχανία της Αλληλεγγύης - Ο Τζωρτζ Σόρος & η νέα ανθρωπιστική αυτοκρατορία>> από τις Εναλλακτικές Εκδόσεις.
Απόσπασμα από το οπισθόφυλο:
Τα ζητήματα που πραγματεύεται το ανά χείρας βιβλίο εκκινούν από τη ίδια διαπίστωση: Ότι η «αλληλεγγύη» έχει μεταβληθεί σε ιδεολογικό όπλο για να δικαιολογήσει την εγκαθίδρυση ενός αυτοκρατορικού, και αντιδημοκρατικού καθεστώτος. Ως προνομιακό όπλο χρησιμοποιείται και η ανεξέλεγκτη μετανάστευση, ενώ τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και η Ελλάδα συνολικά έχουν μεταβληθεί στο κατ’ εξοχήν πειραματόζωο αυτού του εγχειρήματος.
Οι δυνάμεις που επιδιώκουν κάτι τέτοιο μπορούν να ανήκουν τόσο στον συστημικό όσο και στον αντισυστημικό χώρο: Ο «δικαιωματισμός» φέρνει στην ίδια πλευρά τους ιθύνοντες του κερδοσκοπικού καπιταλισμού και τον σκληρό νεοφιλελευθερισμό με την ανθρωπιστική οικονομία των ΜΚΟ και πτέρυγες της Αριστεράς και των κοινωνικών κινημάτων, που έχουν ενσωματωθεί στην «κανονικότητα» της υπερ-παγκοσμιοποίησης.
Με αυτόν τον τρόπο, ιδεολογικά ετερόκλητοι χώροι συνθέτουν έναν «θαυμαστό καινούργιο κόσμο» μηδενισμού του έθνους, αλλά και κάθε συλλογικής ταυτότητας, προωθώντας έναν ατομικοποιημένο, δήθεν πολυπολιτισμικό κόσμο.
Εμβληματική φιγούρα αυτού του εγχειρήματος είναι ο Τζωρτζ Σόρος. Ο «κερδοσκόπος-φιλάνθρωπος» με το τεράστιο δίκτυο ΜΚΟ αποτελεί επί της ουσίας, μια ιδιότυπη, παγκόσμια και ιδιωτική μορφή διακυβέρνησης. τα τελευταία χρόνια δε επεμβαίνει όλο και πιο έντονα στην Ελλάδα, επιδιώκοντας να χειραγωγήσει τις ιδεολογικές και πολιτικές εξελίξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου