Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΙ, Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!



Από τη χθεσινή Αντικατοχική πορεία προς την Τουρκική Πρεσβεία λόγω της επετείου από την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας του μιαρού ψευδοκρατικού δορυφόρου της Τουρκίας στα κατεχόμενα ιερά εδάφη της Μεγαλονήσου Κύπρου μας!


Ε.Ο.Ν. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ! 🇬🇷






Η Ελληνική Ορθόδοξη Νεολαία έδωσε δυναμικό παρών στην πορεία των Κυπρίων αδελφών μας στο κέντρο της Αθήνας, προς την τουρκική πρεσβεία, κατά του ψευδοκράτους. Εκατοντάδες φοιτητές φώναξαν συνθήματα για τον Ελληνισμό της Κύπρου μας, κατά της απάνθρωπης τουρκικής κατοχής και της διαχρονικής προδοτικής στάσης των κυβερνήσεων Ελλάδας και Κύπρου.

ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ



ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
  Περπατώ, του δρόμου η άκρη είναι μακριά, θολωμένο δάκρυ, αίμα στάζει η καρδιά, μοναξιά είσαι απέραντη σαν λίμνη, έρημος χωρίς σκιά, μάνα εσύ έχεις την λύπη, τη σιωπή για συντροφιά. Τραγουδάω για μια πόλη, που 'χω μέσα στην καρδιά, τραγουδάω για μια κόρη, κόρη στην ακρογιαλιά. Χώμα που περπάτησα, γη που νοσταλγώ, χώμα που μ' ανάστησες, Αμμόχωστος.
  ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ - ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ 
 Στίχοι-Μουσική: Στέλιος Χιώτης


  ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΜΟΥ Παντελής Θαλασσινός- Πόλυς Κυριακού

Θ’ ανάψω απόψε ένα κερί, με μουσική λυπητερή Κερύνεια μου. Να `ρθει το φως και να με βρει, Ν’ ανοίξει η μνήμη την πληγή, Κερύνεια μου. Θα μπω μ’ ένα παλιό βιολί, μες του σπιτιού μου την αυλή Κερύνεια μου, Κερύνεια μου. Να σε χορέψω μια στροφή, σαν άντρας πού `χει τρελαθεί Κερύνεια μου, Κερύνεια μου. Ύστερα θα `ρθει μια βροχή σαν ζυγαριά στην αντοχή Κερύνεια μου. Οι νότες τέρμα θ’ ανεβούν, με αίμα οι σταγόνες θα μας βρουν Κερύνεια μου Θα μπω μ’ ένα παλιό βιολί μεσ’ του σπιτιού μου την αυλή Κερύνεια μου, Κερύνεια μου. Να σε χορέψω μια στροφή σαν άντρας πού `χει τρελαθεί Κερύνεια μου, Κερύνεια μου. Ποιος μας πληγώνει; Ποιος μας πονά; Ποιος μαχαιρώνει; Ποιος μας πληγώνει; Ποιος μας πονά; Ποιος μας ενώνει;



https://www.youtube.com/watch?v=A9bRxnVTwPk 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου